اگه یه روزتوروچک نمیکنم فکرنکن به تو فکرنمیکنم

بهتر از همه میدونی اگه یه روزنبینمت سکته میکنم

اگه یه روزتوروچک نمیکنم فکرنکن به تو فکرنمیکنم

بهتر از همه میدونی اگه یه روزنبینمت سکته میکنم

تو

سلام ای تنها بهونه واسه ی نفس کشیدن

 

هنوزم پر می کشه دل واسه ی به تو رسیدن

 

واسه ی جواب نامت/میدونم که خیلی دیره

 

بزار به حساب غربت/ نکنه دلت بگیره

 

عزیزم بگو ببینم که چه رنگه روزگارت

 

خیلی دوست دارم تو مهتاب/ بشینم یه شب کنارت

 

سرتو با مهربونی بزاری به روی شونم/ تو فقط واسم دعا کن

 

آخه دنبال بهونم/ حالمو اگه بپرسی خوبه تعریفی نداره

چون بلا تکلیف عاشق/ "آخه تکلیفی نداره

 

نکنه ازم برنجی/تشنه ام تشه ی بارون

 

چقدر از دریا ما دوریم/ بی گناهیم هر دو تامون

 

بد جوری بهم می ریزه/ منو گاهی اتفاقی

 

تو اگه نباش از من نمی مونه چیزی باقی

 

می دونی که دست من نیست/ بازیای سرنوشته

 

رو قشنگا خط کشیده/ زشت هارو واسم نوشته

 

باز که ابری شد نگاهت/ بغزتم واسم عزیزه

 

اما اشکاتو نگهدار/ نذار اینجوری بریزه

 

من هنوز چیزی نگفتم که تو طاقتت تموم شد

 

باقی شو بگم می بینی/ گریهات کلی حروم شد

 

حال من خیلی عجیبه/ دوست دارم پیشم بشینی

 

من نگاهت بکنم/ تو تو چشام عشقو ببینی

 

یادته من و تو داشتیم ساده زندگی میکردیم

 

از همین چشمه ی شفاف/ رفع تشنگی می کردیم

 

یه دفعه یه مهمون اومد/ عقلمو یه جوری دزدید

 

دلتو بروش نیاور/ از همون دقیقه فهمید

 

اولش فکر نمی کردم/ که دلم رو برده باشه

 

یا دلم گول چشای روشنشو خورده باشه

 

اما نه گذشتو دیدم/ دل من دیونه تر شد

 

به تو گفتمو/ دلت از غصه ی من با خبر شد

 

اولش گفتم یه حسه/ یا یه احترام ساده

 

اما بعد دیدم که عشقه/ آخه اندازش زیاده

 

تو بازم طاقت آوردی/مثل پونه ها تو پاییز

 

سر نوشت تو سفیده/ ماجرای من غم انگیز

 

بد جوری دیونتم من/ فکر نکن این اشتباه

 

فکر نکن این اعتراف/ همیشه نبودن تو کرده این دلو کلافه

 

میدونم فرقی نداره واست عاشق بودن من/ میدنم واست یکی شد بودن یا نبودن من

 

میدونم دوسم نداری/ مثل روزای گذشته

 

من خودم خوندم تو چشمات/ یه کسی اینو نوشته

 

اما روح من یه دریاست/پر از موج و طلاتم

 

ساحلش تویی و موجاش/ خنجرای حرف مردم

 

آخ چه لذتی داره ناز چشماتو کشیدن

 

رفتن یه راه دشوار/ واسه هرگز نرسیدن

 

من که آسمون نبودم/ اما عشق تو یه ماهه

 

سرزنش نکن دلم رو/ بخدا اون بی گناهه

 

تو که چشمای قشنگت/ خونه ی صدتا ستارست

 

تو که لبخند طلایت/ واسه من عمر دوبارست

 

بیا و مثل گذشته/جز به من به همه شک کن

 

من بدون تو میمیرم/ بیا و بهم کمک کن...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد